PR články

Texty na internetových stránkách jsou důležité nejen pro jejich čtenáře, ale také pro internetové roboty. Ti hodnotí obsah, klíčová slova, odkazy a mnoho další věcí. Každý vyhledávač má svůj algoritmus, podle kterého stránky hodnotí a řadí. PR weby se specializují na PR články. Ty mají funkci propagační a účelovou.
Tyto PR weby musí být ale kvalitní a dobře hodnocené vyhledávači, aby bylo výhodné na ně své Pr články umístit. Články obsahují hypertextové odkazy, které vedou od určitých slov přímo na internetové stránky firmy, kterou propagují, nebo na určité produkty či podstránky.

Vhodná klíčová slova

Vhodná klíčová slova a dobře zvolený text jsou klíčem k úspěchu. Je zapotřebí zaujmout robota i čtenáře. Krkolomnými texty PR články jistě nezaujmou čtenáře, a nepromyšlenou skladbou a nerespektováním jistých pravidel zase nezaujmou roboty.